به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان، دکتر محمد صیاد بورانی، مسئول مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان طی پیامی فرارسیدن سال نو را به ملت ایران علی الخصوص خانواده بزرگ موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور تبریک گفت.
 
در متن این پیام، آمده است:
"به‌نام خداوند بخشنده مهربان"
 
"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"
 
         با سلام و احترام
        فرارسیدن عید نوروز و ایام ماه‌ مبارک رمضان را به خانواده بزرگ موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و همکاران مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از پروردگار متعال سالی پر از خیرو برکت همراه با شادکامی، سلامتی و موفقیت برای هموطنان عزیز را خواستارم .
سال 1402 با تلاش های صادقانه همکاران و پشتیبانی همه جانبه ستاد موسسه برای تحقق شعار سال و دستیابی به بخشی از اهداف و الویت های پژوهشی سپری شد. امید است در سال جدید، مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان با اتّحاد، همّت و بهره‌گیری از توانمندی‌های محققین خود در راستای پیشبرد اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت، انتقال دانش فنی، دستیابی به محصولات جدید در حوزه آبزیان موفقیت های بیشتری کسب نموده و بعنوان قطب علمی فرآوری در زمینه های حفظ کیفیت آبزیان، تنوع بخشی و ارتقای بازارپسندی محصولات آبزیان، استخراج ترکیبات فراسودمند و زیست‌فعال و تولید محصولات باارزش‌افزوده بالا از منابع شیلاتی، تمام تلاش های خود را به کار گیرد که مستلزم تقویت برقراری روابط مستمر با صاحبان صنعت، بهره برداران، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهیان می باشد. امید است در پناه ایزد منّان در چارچوب وظایف و سیاست های موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و بر اساس الویت های تحقیقاتی، گام موثری در انجام تحقیقات کاربردی در حوزه امنیت غذایی، تولید غذای سالم و افزایش سرانه مصرف آبزیان در کشور، برداشته شود.

محمد صیادبورانی
مسئول مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان