به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان، روز یکشنبه 27 آذرماه 1401، طی مراسمی از پژوهشگر، فناور، محقق و مروج برتر مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری تقدیر به عمل آمد.
ابتدا همکاران مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران، فناوران، محققین، مروجین و رابطین آزمایشگاهی برتر موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور که بصورت وبیناری با حضور رئیس و معاونین موسسه برگزار شد شرکت نمودند. در این مراسم از پژوهشگرانی که از طرف سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان افراد برتر انتخاب شده‌اند تجلیل و در ادامه نفرات برگزیده بعنوان پژوهشگر برتر در سطح استانی، پژوهشگر برتر در سطح مراکز و پژوهشکده ها، پژوهشگر برتر مرز علم، فناور برتر، محقق برتر، مروج برتر، رابط آزمایشگاه برتر و برترین های ستاد موسسه معرفی گردیدند. پس از پایان مراسم وبیناری گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، طی مراسمی دکتر جلیلی سرپرست مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان، از تلاش ها و زحمات همکاران تشکر و قدردانی کردند. ایشان ضمن تاکید بر سخنان دکتر بهمنی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در پیشبرد اهداف تعیین شده بیان کردند که انتظار می‌رود با ارج نهادن به تولید و مدیریت دانش و تقویت فعالیت های آموزشی، پژوهشی، نوآوری در سال‌های آینده شاهد حضور موثرتر باشیم. در ادامه از برترین‌ های مرکز با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.
 اسامی افراد برگزیده شده مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان به قرار زیر است: 
* پژوهشگر برتر ا ستانی و مرکز   
دکتر مینا سیف زاده 
* پژوهشگر برتر مرز علم
دکتر مهدی آل‌بوفتیله 
* فناور برتر
دکتر سید حسن جلیلی 
* محقق برتر
مهندس افشین فهیم 
* مروج برتر
مهندس معصومه رهنما سنگاچینی 
 
روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان، ضمن تبریک به همکاران گرامی، از خدای بزرگ برای ایشان تندرستی، سربلندی و پیروزی روز افزون آرزومند است.